ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», покупець має право повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки, якщо товар не підійшов (не влаштовує розмір, фасон, колір, форма, габарити тощо).

 


1. Повернення та обмін товарів належної якості

Товар належної якості – це товар без дефектів, пошкоджень, який відповідає всім стандартам і не має слідів використання.

Умови повернення або обміну:

  • товар не експлуатувався, не має слідів використання та змін;
     

  • збережено комплектність товару;
     

  • збережено ярлики, упаковку та заводське маркування;
     

  • обов’язкова наявність розрахункового документа (чека).
     

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець може:

  • обрати інший товар з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
     

  • розірвати договір та отримати повернення коштів;
     

  • обміняти товар при першому ж надходженні аналогічного товару (продавець повідомляє покупця).
     

Кошти повертаються у день розірвання договору. Якщо це неможливо – у строк, погоджений сторонами, але не пізніше 7 днів.

 


2. Повернення та обмін товарів неналежної якості

Товар неналежної якості – це товар, що має дефекти, невідповідність характеристикам, порушення стандартів виробника або договору.

Покупець має право на:

  • обмін товару на аналогічний (за наявності в продажу);
     

  • повернення коштів у повному обсязі;
     

  • безкоштовне усунення дефектів, якщо це можливо.
     

Умови повернення товару неналежної якості:

  • якщо вміст посилки не відповідає замовленню (невірний товар, кількість, комплектація);
     

  • товар не був використаний.
     

Доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця.

 


3. Обмеження для повернення товарів

Товар не підлягає поверненню, якщо:

  • це харчовий продукт (наприклад, кава);
     

  • товар використовувався та має сліди експлуатації;
     

  • відсутня фірмова упаковка, заводське маркування або порушена комплектність;
     

  • відсутній розрахунковий документ (чек).
     

Важливо!
При поверненні товару належної якості покупець сплачує витрати на доставку та зворотню доставку.

У разі повернення товарів неналежної якості всі витрати покриває продавець.