ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», покупець має право повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки, якщо товар не підійшов (не влаштовує розмір, фасон, колір, форма, габарити тощо).
1. Повернення та обмін товарів належної якості
Товар належної якості – це товар без дефектів, пошкоджень, який відповідає всім стандартам і не має слідів використання.
Умови повернення або обміну:
-
товар не експлуатувався, не має слідів використання та змін;
-
збережено комплектність товару;
-
збережено ярлики, упаковку та заводське маркування;
-
обов’язкова наявність розрахункового документа (чека).
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець може:
-
обрати інший товар з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
-
розірвати договір та отримати повернення коштів;
-
обміняти товар при першому ж надходженні аналогічного товару (продавець повідомляє покупця).
Кошти повертаються у день розірвання договору. Якщо це неможливо – у строк, погоджений сторонами, але не пізніше 7 днів.
2. Повернення та обмін товарів неналежної якості
Товар неналежної якості – це товар, що має дефекти, невідповідність характеристикам, порушення стандартів виробника або договору.
Покупець має право на:
-
обмін товару на аналогічний (за наявності в продажу);
-
повернення коштів у повному обсязі;
-
безкоштовне усунення дефектів, якщо це можливо.
Умови повернення товару неналежної якості:
-
якщо вміст посилки не відповідає замовленню (невірний товар, кількість, комплектація);
-
товар не був використаний.
Доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця.
3. Обмеження для повернення товарів
Товар не підлягає поверненню, якщо:
-
це харчовий продукт (наприклад, кава);
-
товар використовувався та має сліди експлуатації;
-
відсутня фірмова упаковка, заводське маркування або порушена комплектність;
-
відсутній розрахунковий документ (чек).
Важливо!
При поверненні товару належної якості покупець сплачує витрати на доставку та зворотню доставку.
У разі повернення товарів неналежної якості всі витрати покриває продавець.